A felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

A felülések segítenek a zsírvesztésben
  1. Fogyással a zsírsejtek csökkentek
  2. Heti fogyás szoptatás közben
  3. Hogyan lehet elveszíteni zsír a hasi Tippek a has és a mellkas zsírvesztésére
  4. Példák fogyókúrás célokra
  5. Hogyan lehet megérteni, hogy a csecsemőnek hiányzik a teje?
  6. Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?
  7. A felülések segítenek a zsírvesztésben - scsicsergo.hu

A lapos, feszes kockahashoz két dolog szükséges: egy hatékony edzésprogram és egy nem kevésbé effektív diétaterv.

Ha kitartóan csinálod az edzéseket minden nap és a szénhidrátban szegény, fehérjében magas étrendet is tartod, hetek, de akár napok alatt látod majd a pozitív, tónusos változást.

Mielőtt bemutatnánk, hogyan működik az Intenset ingyenes kockahasprogramjafontos tudni, hogy a feszes has alapvetően nem a hasizomgyakorlatok, hanem zsírvesztés következménye.

Azért szükséges edzeni a hasizmokat, hogy miután az őket elfedő zsírtömegtől diétával megszabadultunk, kirajzolódhasson a tónusos izomzatunk.

9 Ugrókötél ideas | ugrókötél, hasizomgyakorlatok, tornagyakorlat

Hasizomedzés nélkül tehát nincs feszes kockahas, ahogy szigorú diéta nélkül sincs. Az ideális étrend nőknél és férfiaknál természetesen eltérő: míg az Intenset-diéta napi g szénhidrátot és g fehérjét ír elő a nők számára, a férfiak mindennapos étkezéseinek g szénhidrátot és g proteint kell kitenniük.

a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

Mindkét esetben napi két proteinshake is az étrend részét képezi, hiszen ezek a készítmények nemcsak elűzik az éhséget, de az izmok regenerációját is segítik. A kockahasprogram során összesen a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében különböző hasizomgyakorlatot kell végeznünk, mindegyiket egy percen keresztül.

5 dolog amitől hízol és 5 amivel fogysz! fogyás a depo injekció abbahagyása után

A teljes, ötperces edzés elvégezhető otthon, eszközök nélkül. A programot edzettségi szinttől függetlenül bárki elvégezheti; ha nagyon nehéznek érzed az egyperces feladatokat, 60 másodperc helyett végezd 30 másodpercig őket, és fokozatosan, 10 másodpercekkel emeld az időtartamot. Fontos, hogy minden nap megismételd az 5 gyakorlatot.

a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

Lássuk, melyik az az 5 hasizomgyakorlat, amelyet a lapos, feszes hasért végezhetünk! Az egyik karunkat a talajon tartjuk, míg a másikat felemeljük és felüléssel az ellentétes bokához érintjük.

a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

Ha nagyon nehéznek érzed a gyakorlatot, a bokaérintést végző kezeddel, lendülettel segítsd kicsit a felülést. Mivel hasizomerősítés céljából vesszük fel a plankpózt, a könyököt próbáljuk meg a boka felé közelíteni; akkor csináljuk jól, ha a széles hátizom is megfeszül.

Figyelj arra, hogy a talajtól csak a lapocka emelkedjen el, és ugyanolyan kontrollált legyen a felfelé, mint a lefelé mozgás. Talán ez a gyakorlatsor egyik legnehezebb eleme, de higgy magadban, kitartással meg tudod csinálni.

a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

A gyakorlatot folyamatosan végezd, ne tarts szünetet a talajra érkezéskor, hanem indítsd is a következő mozdulatot a másik irányba. Szentgyörgyi Romeo, az Intenset alapítója egy videóban elmagyarázza és megmutatja, hogyan végezheted helyesen a kockahasprogramban szereplő gyakorlatokat.

a felülések segítenek a mellkas zsírvesztésében

A videóért kattints IDE.

Olvassa el is