Korcsolya fogyáshoz

Zsírégetés korcsolyázással | Well&fit

korcsolya fogyáshoz

A kültéri testmozgás a hideg téli időben ugyanolyan fontos, mint korcsolya fogyáshoz melegebb, tavaszias hónapokban. Sokan futócipőt vesznek, hogy még a reggeli napfelkelte előtt kocogjanak pár kört, vagy éppen a munka végeztével kicsit kieresszék a gőzt. Annak ellenére, hogy a hidegben való futás amellett, hogy átmozgatja az ember porcikáját, és üdítően hat a testre, vannak, akik nem kifejezetten kedvelik monotonitása miatt.

korcsolya fogyáshoz

Jó hír, hogy számos olyan téli mozgásforma van, amikkel rengeteg kalóriát égethetsz, miközben szellemileg is felfrissítenek. A sportolni korcsolya fogyáshoz kiszolgáltatottabbak a téli időjárással szemben, hiszen a hideg hatására a vérerek beszűkülnek, ami miatt nem képes a test megfelelő mennyiségű oxigént szállítani a sejtekbe és az izmokba, így nagyobb a sérülésveszély is.

A test hőmérséklete a hideg hatására lejjebb megy, amely jelentős stresszterheléssel jár, így jobb, ha a kinti mozgásformát nem a mínuszokra időzíted.

Zsírégetés korcsolyázással A 9 legjobb zsírolvasztó sport: gyorsan elérheted velük az álomsúlyodat - Fogyókúra Femina Még kapható az újságosoknál oldalas Síelés — kiadványunk, amelyben írtunk a síelésről mint zsírégető sportról is.

Ha mégis így teszel, mutatjuk, hogyan csináld. Téli mozgásformák, amelyek remekül égetik a zsírt A hideg időben való mozgáskor a réteges öltözet és az orron át való lélegzés javasolt, mert így a levegő gyorsabban felmelegszik, mire a tüdőbe ér.

5 TUTI TIPP A DIÉTÁHOZ / KOLOSZÁR ENIKŐ

A bemelegítést ne maradjon el - ezt otthon is elvégezheted - és mindig igyál elegendő folyadékot edzés előtt és után is.

Korcsolyázás: kcal A téli szezonban az egyik legnépszerűbb mozgásforma a korcsolyázás, amellyel főként a farizmokat, combokat és vádlit lehet megdolgoztatni.

Hány kcal-t éget el 2 óra korcsolyázás közben? És sokkal nehezebb, mint a görkorcsolya?

Síelés: kcal A mozgásforma amellett, hogy remek kondíciót ad, minden porcikádat átmozgatja, így remek alakformáló. Egy átlagos testalkatú ember intenzitástól függően óránként kalóriát éget el síelés vagy snowboardozás közben.

korcsolya fogyáshoz

Utóbbi az egyensúlyérzéket is remekül fejleszti.

Olvassa el is