Fogyás alváshiánytól, Ezek is érdekelhetnek

Az alváshiány komoly mellékhatásokkal jár!

fogyás alváshiánytól

Az alvás és a fogyókúra kapcsolata - avagy, elhízol, ha nem alszol. Fogyni szeretne?

fogyás alváshiánytól

Figyeljen jobban az alvására! Peak GYM edzőtermek Kevesebb alvás, nagyobb étvágy? Az alváshiány növeli a zsírszövet kapacitását Az alvászavar, illetve alváshiány önmagában képes arra, hogy molekuláris változásokat idézzen elő fogyás alváshiánytól szövetek szintjén, súlygyarapodáshoz vezetve ezzel.

A vizsgálatban részt vevők bizonyos napokon nyolc órát alhattak, de megesett, hogy egész éjjel ébren tartották őket.

fogyás alváshiánytól

A reggeli órákban a kutatók a vázizomzatból és a zsírszövetből is vettek biopsziával mintát. Azokon a napokon, amikor az éjszakai pihenés nem volt kielégítő, a zsír- és az izomszövet az elhízásra és a fogyás súly alváshiány jellemző, zavart anyagcserét mutatott.

Emellett észlelhető volt, hogy az alváshiány hatására megnövekedett a zsírszövet tárolási kapacitása, amivel egyidejűleg a szervezet az izmok fehérjetartalmából nyert energiát - mondta a kutatásban részt vevő Jonathan Cedernaes.

Sokan gondolják, hogy a kevés, nem kellően pihentető alvás, a stresszes életmód súlyvesztéshez vezet, ám valójában ennek épp az ellenkezője igaz. A svédországi Uppsala Egyetem kutatói által végzett epidemiológiai vizsgálatok szerint az elhízás és a 2-es típusú cukorbetegség kockázata magasabb azoknál, akik váltott műszakban dolgoznak, vagy krónikus alváshiányban szenvednek. Az alváshiány növeli a zsírszövet kapacitását Az alvászavar, illetve alváshiány önmagában képes arra, hogy molekuláris változásokat idézzen elő a szövetek szintjén, súlygyarapodáshoz vezetve ezzel.

Így aludj, ha fogyni akarsz! Míg a tizenévesek számára 8,25 óra alvást javasolnak az amerikai Nemzeti Alvás Alapítvány szakértői, fogyás alváshiánytól a felnőtt szervezet számára napi hét-kilenc óra alvás lenne ideális.

fogyás alváshiánytól

Az idősödés folyamata egyfajta természetes álmatlansággal jár - vagyis, ahogy telnek az évek, teljesen normális, hogy az emberi szervezet kevesebb alvást igényel.

A cikk az ajánló után folytatódik A nyugodt alvás záloga A mandarin- narancs esszencia, kamilla- levendula- és szantál illóolaj keveréke gondoskodik arról, hogy lágy, nyugodt hangulat uralkodjon a hálószobában, vagy akár a babaszobában is.

L-carnitine és amit érdemes tudni róla

Olvassa el is