Zóna sávok jó fogyás, "+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

postnarkuba1981

postnarkuba1981

Előző cikk Következő cikk A zsírégető zóna nyomában Sokan propagálják, hogy alacsonyabb intenzitású kardióedzést kell végezni, mert akkor égeti a szervezet a zsírt. Ez az elképzelés olyannyira közkeletű, hogy még a kardiógépek gyártói elhelyeznek egy kis táblázatot a gépeik kijelzője mellé, ami pulzustartományokat mutatja. Ezekből karcsú most fogyás kb, hogy a korodtól függően milyen pulzustartományban kell edzened a kívánt hatás eléréséhez.

küldetés bár a fogyáshoz a fogyókúrás tea jó a szoptató anyának

Csak hogy lásd, miről beszélek, egy ilyen táblázat körül-belül így néz ki: Ezen a táblázaton a felső vörös sáv teteje jelzi azt a maximális pulzust, ami még az adott korban biztonságosnak mondható. Ezt fogjuk a maximális intenzitásnak nevezni.

Legutóbbi bejegyzések

Vagyis elképzelhető, hogy ennél nagyobb erőfeszítésre is képes valaki, de az csak igen rövid távon tartható, mert hosszabb távon egyrészt nem is bírod, másrészt, ha bírnád is, szívműködési zavar léphet fel.

Az összes többi edzészóna ebből a maximális pulzusból lesz kiszámítva. Egy dolgot itt fontos megjegyeznem, a fenti és a fentihez hasonló táblázatok olyan képletek alapján készülnek, amelyek mindig a maximális még biztonságosnak tartott pulzust számolják ki.

Ám mint minden fitnesz képlet, ez is pontatlan és pusztán csak becslésre szolgál!

Mariara – egészséges életmód gyógynövényekkel

Ha kíváncsi vagy a maximális biztonságos pulzusodra, akkor ez orvosi felügyelet mellett perc alatt egy kardiós stresszteszttel nagy pontossággal megállapítható.

A fitnesz világában több tucat ilyen maximális pulzust megbecsülő képlettel találkozhatsz, én ezek közül a fenti táblázat elkészítésénél O.

De ne feledd, az a biztos, ha orvosi felügyelet mellett nézeted meg! A zsírégető zóna nyomában Most, hogy ezt átrágtuk, nézzük azt a híres zsírégető zónát.

Csúcsforma GYORSAN! Tedd- Ne tedd lista! 2. rész - Táplálkozás

Mint láthatod, a legvilágosabb narancssárga szín mutatja a zsírégető zónát. A szervezetedet nem nagyon hatja meg, amíg számára nem észrevehető egy edzés intenzitása. Valóban létezik zsírégető zóna, tehát nem teljes átverés az egész. A zsírégető zóna magyarázata Amikor elkezdesz edzeni, a szervezeted azonnal elkezdi felhasználni az izmokban lévő glikogént.

les mérföld fogyás fogyjon 10 kg ig

Az edzés elején oxigénhiány zóna sávok jó fogyás fel, amit a szervezet azzal kompenzál, hogy egyrészt gyorsabb oxigénfelvételre ösztökél vagyis gyorsabban fogod venni a levegőtés az oxigén kiszállítását is meggyorsítja vagyis növekedni fog a pulzusod.

Ha az aktuális edzésedhez szükséges oxigént képes a szervezeted szállítani, akkor aerob edzésről beszélhetünk. Ez annyit tesz, hogy van elég oxigén, és a szervezetedben minden puszta játék, móka és kacagás. A glikogénkészleted rendkívül nagy, szóval akár percig is ezt fogod felhasználni.

Eddig még nincs szó semmiféle zsírégetésről. Az még csak most jön. Nagyjából perc elteltével a szervezeted aggódni kezd, hogy az rendben van, hogy az oxigénszint megfelelő, de ő csak használja a szénhidráttartalékokat, jönni meg nem jön semmi. Ezért úgy dönt, hogy fokozatosan csökkenti a szénhidráttartalékok felhasználását és ezzel egy időben nekikezd a zsírok lebontásának, hogy abból nyerje az energiát.

fogyhat e magas anyagcserével segít- e a tequila fogyni

Vagyis az edzésed Innentől kezdve egyre nagyobb szerepet kap a zsír energiaként történő felhasználása. Hogy mennyi ideig edzel még a Ez nyilván nem úgy történik, hogy a Sőt, nem csak hogy fokozatosan áll át a szervezeted a zsírfelhasználásra, de ráadásul egyén függő, hogy ez mikor kezdődik el. Van, akinek már a A fentiekből már ez is látszik.

fogyni sietve nem látta a qvc fogyni

Oké, van zsírégető zóna. Akkor most mi a probléma?! A probléma meddig gyors fogyás szintű. Az alacsony intenzitású zsírégető tréninget a következőkben a magas intenzitású intervall edzéssel fogom összehasonlítani.

Az intervall tréning röviden: ez egy olyan rövid, de nagyon nagy intenzitású edzés, amiben adott időközönként váltogatod a végzett gyakorlat intenzitását.

Most, hogy ezt tisztáztuk, nézzük a problémákat a zsírégető zónában végzett edzéssel.

botanikai fogyókúra ecuador fogyás segít isiász

Egyrészt, mint láthatod, a zsírégetés csak az edzésed Vagyis ha egy órát edzel, akkor még mindig elenyésző mennyiségű zsírt égettél el. A szénhidrátot pedig edzés után nagyon gyorsan visszatölti a szervezet.

Egyéb esetben a tényleges zsírcsökkenés elenyésző. Kinek van már ideje és kedve három órákat edzeni?! Másrészt, rengeteg tanulmány született az elmúlt 15 évben, ami bemutatja, hogy a rövid, de magas intenzitású intervall edzések növelik a szervezet oxigén felvételi, oxigén szállítási és oxigén felhasználási kapacitását.

Feliratkozás

Minél több az oxigén, annál nagyobb mennyiségű kalória elégetésére vagyunk képesek adott idő alatt. Ráadásul mindezt úgy, hogy közben még hosszabb ideig is tartottak! Csak hozzávetőlegesen: Martin j.

Harmadrészt, az intervall edzés hatására növekszik az anaerob kapacitás is. Ha magas intenzitással mozgunk, és a szervezet már zóna sávok jó fogyás képes növelni az oxigénellátást, akkor válik az edzésünk anaerobbá.

Itt azonban hamar fárad az izom. Hogy zóna sávok jó fogyás mit jelent? Leegyszerűsítve annyit, hogy egyre magasabb intenzitású edzéseket egyre hosszabb ideig tudunk végezni, amivel tovább tudjuk fokozni az energiafelhasználást.

fomonreder1985

Az egyértelmű ugyanis, hogy minél magasabb intenzitással végzünk egy gyakorlatot, annál több energiát fog adott idő alatt felhasználni a szervezet. Vagyis míg egy korábbi edzésen kalóriát használtunk fel, addig a mostani edzésen már lehet, hogy at fogunk. Nem mintha az edzésen felhasznált kalóriát kellene nézni, sőt!

Ezzel kapcsolatos lesz majd az utolsó pont. Ilyen hatás a közepes intenzitású, zsírégető zónában végzett egyenletes aerob edzéseknél egyáltalán nem jelentkezik.

Mondjuk ez érthető is, hiszen ha olyan intenzitással edzünk, ahol még megfelelő az oxigénellátottság, akkor nincs oka a szervezetünknek növelni az anaerob kapacitást, hiszen nem érte ilyen jellegű stressz, amihez adaptálódnia kellene. Viszont egy intervall edzésnél, ahol tényleg mindent beleadunk, ott már bizony éri a szervezetünket ilyen stressz is.

Olvassa el is