Tiszta vágott ételek zsírvesztés

8 tuti tipp, hogy leszámolj a makacs hasi zsírral | Well&fit

Amikor az emberek fogyásról beszélnek, a súlyt általában a zsírpárnákból szeretnék lefaragni, nem pedig az izomtömegből.

tiszta vágott ételek zsírvesztés

Mivel az izom fontos szerepet játszik a zsír elégetésében, úgy kellene megszabadulni a kilóktól, hogy közben nem veszítesz izmot. Arról azonban sajnos nem mesél a mérleg, hogy a kilókat zsírból vagy izomból adtad-e le.

Pedig egyáltalán nem mindegy.

tiszta vágott ételek zsírvesztés

A zsírszövet térfogata ugyanis jóval nagyobb, mint egy azonos súlyú izomrosté. Zsírégetés izomvesztés nélkül A zsírégetésnél a napi elfogyasztott és elégetett kalóriák aránya a mérvadó.

Csaló étkezések, csalónapok | Hogyan kezeljük őket? Mit tegyünk, ha túl sokat ettünk? - MYPROTEIN™

Kalóriahiánynak kell keletkeznie ahhoz, hogy a szervezet elkezdje felhasználni tiszta vágott ételek zsírvesztés lerakódott zsírkészleteket. Tehát arra van szükség, hogy több kalóriát égess el egy nap, mint amennyit elfogyasztottál.

tiszta vágott ételek zsírvesztés

Két módon érheted ezt el: vagy kevesebb kalóriát kell bevinned, vagy több kalóriát kell elégetned. Mivel az izomtömeg megtartása a cél, jobb eredményt fogsz elérni, ha a kardió helyett inkább egy erősítő jellegű edzést választasz.

tiszta vágott ételek zsírvesztés

A kísérlet során két túlsúlyos alanyokból álló csoportot figyeltek meg, akik azonos, alacsony kalóriatartalmú diétát követtek. Az egyik csoport hetente négyszer sétált, futott vagy biciklizett, a másik csoport heti háromszor erősítő edzést végzett.

tiszta vágott ételek zsírvesztés

A kardiózó csoport 16,8 kilót fogyott, amiből 12,2 volt zsír és 4,6 izom. Eközben az erősítő edzésen részt vevő csoport szintén 16,8 kilót fogyott, azonban ebből egyetlen deka sem volt izom.

16 étel, ami rossz a bőrnek!

Az erősítő edzést végző csoport jelentősen több zsírtól szabadult meg izomveszteség nélkül. Ráadásul, amikor kiszámolták a csoportok átlagos anyagcsere-hányadosát, kiderült, hogy az erősítő edzéses csoport 63 kalóriával többet égetett el naponta, mint a kardiós csoport.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Egészséges választások, amelyek nem vágják vissza az ízt Amikor a csaló étkezésekről van szó, még mindig élvezheti néhány kedvenc kényelmes ételét anélkül, hogy elveszítené a fitnesz vagy fogyás céljait. A zsírok és szénhidrátok levágása nem jelenti azt, hogy le kell vágnia az ízeket. Egyszerű helyettesítések és egészségesebb összetevők mindazt, amire szüksége van ahhoz, hogy kielégítse a szájpad és a vágyakozásokat is. Ez a család kedvence könnyedén módosítható egy teljes búza vékony héjával, rengeteg zöldséget, és a piros mártással vagy olívaolajjal ragaszkodva. Ha sajtra van szüksége, tartsa fenn az alacsony zsírtartalmú mozzarellát, vagy cserélje ki a feta vagy a parmezán könnyű borotválkozását.

Olvassa el is