Ab kerék a zsírvesztésért, A sikeres tömegnövelés alapjai :: Fitness Akadémia

ab kerék a zsírvesztésért

Nyíl repül álom Burpees Igen, azt mondták neked, hogy a burpee egy gyilkos kalóriás fáklya, és aki azt mondta neked, nem tévedett.

  • Fogyás mémek pinterest
  • A sikeres tömegnövelés alapjai :: Fitness Akadémia

De amikor elvégzi a közismerten kemény gyakorlatot, ügyeljen arra, hogy ne essen túlzásba. Mindig irányítás alatt mozogjon, anélkül, hogy a karját és a csuklóját veszélyeztetné, amikor a fedélzetre ér. Cardio Row A kardiósor az egyik legjobb teljes testmozgás az edzőteremben, erő, állóképesség és tempó felhasználásával, amely valóban teszteli a szív- és érrendszeri potenciálját.

Ez egy olyan gyakorlat, amely egyszerre könnyebb és nehezebb, mint gondolnád. Ez megtisztítja a testtartását is. Ha szüksége van néhány evezős edzésre, akkor nekünk is van néhány itt.

Guggolás Igen, ez a lábnapi vágás nagyszerű módja az egész test megmunkálásának, a lábak erősségének megalapozásához és a szilárd középső rész felépítéséhez.

Emellett több kalóriát fog égetni, mint gondolná, és jobban felpörgeti az anyagcserét, mint mondjuk a fürtök. Nem tudja, hogyan kell guggolni?

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit

Kezdje a serleg guggolással, amelyet az alábbi videóban tanulhat meg. Walking Ab kerék a zsírvesztésért Itt bekapcsolja a lábát, és megszabadul a tipikus álló ab kerék a zsírvesztésért alsó mozgásainak monotonitásától. Feltegye a kihívást - és a zsírégető képességeket - terhelés hozzáadásával. Így fokozza az alapvető elkötelezettséget, különösen fogas vagy serlegfogással.

Az Assault Bike Ez az ördögi kerékpár, amelyet az edzőteremben lát, amelyik a kerekeken kívül karszivattyúval rendelkezik, az egyik legjobb módja a pulzusszám növelésének. Alapvető módszer az erő, az intenzitás és a több energiarendszer edzésére, amelyek mind rettenetesen hatékonyak a testösszetétel megváltoztatására. Csak légy óvatos ezzel a készülékkel, mert az erőfeszítés nagy része ennek a kerékpárnak, amelyet változó ellenállás hajt.

Vezesse fel magát a maximális teljesítményig; kezdje úgy, hogy időközönként keményen halad, 30 másodpercig támad, majd 90 percet pihen. Ebből öt forduló jó kiindulópont; erősebben nyomulhat utána.

Ha már nincs sok hátra... - Alfa-kardió a gyakorlatban

Kettlebell hinták Erő mozgásban! A kettlebell hinta a ballisztika alapja. Ezt az erőteljes kettlebell-mozdulatot a csoportos fitneszóráktól kezdve, a CrossFit edzéseken át a professzionális erősítő helyiségekig minden esetben alkalmazták, és rengeteg anyagcsere-energiát vezet, többet, mint gondolná.

Robbanékonynak kell lenned a kettlebell felfelé hajtásához, de a lendület kezeléséhez az egész testedre van szükséged, feszülve maradva a lengés után. Tanulja meg az alábbi hintát.

Ha már nincs sok hátra - Alfa-kardió a gyakorlatban

Súlyzó szakítás Építsen robbanóerőt és égessen zsírt egy újabb, több ízületből álló súlyzó mozdulattal. Ez a gyakorlat kihívást jelent a köröm hármas meghosszabbításának meghosszabbítás és kiegyenesítés a csípőnél, a térdnél és a bokánál egy folyékony mozdulattal. Először könnyedén kezdje el, hogy elsajátítsa a gyakorlat három lépését, és mindig arra összpontosítson, hogy magja bekapcsolódjon.

Sprintek Az egyik első erőgyakorlat, amelyet megtanultál életed során. A bolygó vitathatatlanul legjobb testtömeg-mozgása, a sprintelés olyan tevékenység, amelyet mindannyian képesek vagyunk elvégezni, de idősebb korunkban fokozatosan elveszítjük a képességüket.

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?

Ez igaz a régi mondással: "ha nem használod, elveszíted". Ne feledje, hogy a sprint nem egyszerűen távfutás. A magstabilitás kulcsfontosságú.

nem veszíthet zsírt

Irány a pálya, és próbáljon meg 10 méteres, vagy 10 yardos kötőjelet futballpályán keresztül; tartson sok időt mindegyik között. Teljesítmény tisztít Ez a klasszikus erőtér egy teljes test teljesítmény-fúrógép, hármas hosszabbítás hosszabbítás a bokánál, a térdnél és a csípőnél kombinálva a sebességgel és a súlygal. Ez a végsőkig feszíti a testét, és mivel ballisztikus intenzitást és rengeteg energiát igényel, az anyagcseréjét égig fogja hagyni. Ez azonban egy kihívást jelentő, árnyalt gyakorlat, ezért először tanulja meg a formát.

Szán tolja A nehéz súlyok mozgatása az egyik legjobb módja annak, hogy kiváltsa a ab kerék a zsírvesztésért választ a természetes zsírégető zeller, és a dolgokat zsírrobbantó túlhajtásba rúgja.

A szánlökéseknek olyan nagy az igényük a testre: Egy szánkó egyszerűen nincs más módon, mint az egész testet használni, főleg, ha elegendő súlyt használ.

16 legjobb gyakorlat a férfiak számára az edzésekhez a hasi zsír elvesztése érdekében

A szánlökések szintén barátságosak. Hogyan kell: Előrehajolva 45 fokos szögben, a mellkasához szorított kezekkel fogja meg a szánt hasonlóan a felfelé irányuló helyzethez. Lépcsőzetes helyzetből hajtson keresztül a lábgolyókon, az összes lábujjával érintkezzen a talajjal. Minden lépésnél maximalizálja lépéshosszát, és húzza előre a lábát, amennyire csak lehetséges, hogy a legtöbbet hozza ki az egyes lépésekből.

Ez egy nagyszerű fegyver egy arzenálban, és csupán egy ismétlés jobban megvilágítja az anyagcserét, mint amennyire rájössz, különösen, ha nagy súllyal dolgozol.

Időbe telik, míg megtanuljuk, de a zsírvesztés céljai felé lendítenek. Ahogy javulsz, kipróbálhatod a lépés további zsírrobbantó, ab-fókuszált verzióit is, például ezt a Getup kihívást Ebenezer Samuel fitneszigazgatótól. Hordoz A zsírvesztés egyik leggyakrabban kihasználatlan gyakorlata az az egyszerű cselekedet, amikor nehéz súlyt viszünk célba.

Ez a 16 gyakorlat segít a hasi zsír felrobbantásában

A terhelt hordozók mindenféle változatban kaphatók, és olyan kritikus erőt építenek, amelyet Ön is használhat mindennap. Ezenkívül nagy súlyokat is mozgatni engednek, ami segít az izmok felépítésében is. Nem tudja, hogyan kezdje a megrakott hordozást?

janumet xr fogyás

Nézd meg ezt bontás. Medicine Ball csapások Zsírégetésre és gőzfúvásra vágyik?

tizenhét seungkwan fogyás

Próbálja ki a gyógyszeres labda slam-ot. Ezt a teljes testű erőmozgást a felsőtest hajtja, de nagy szükség van az alsó testre is. Nem tudom, hol kezdjem? Ezek a gyógyszerlabda gyakorlatok jó hely az induláshoz. Húzódzkodás A hátsó gyakorlatok arany standardja rengeteget követel a felső végtagoktól, és jobban nyomja a magját és az alsó testét, mint amennyire rájön.

Izomzatot épít, anyagcseréjét zsírégető területre taszítja, és ha az esztétika kedvéért megpróbálja ledobni a hasi zsírt, akkor a testalkat más kulcsfontosságú darabjait is elkészíti, megalkotja a latjait és a vállát. A teljes testsúly felemelése bárhoz nem egy kezdő lépés, ezért kezdje ezzel a bemutatóval.

Olvassa el is