Gyors fogyás norbival

gyors fogyás norbival

Schobert Norbert Update-módszerének alapja, hogy az ételeket három kategóriába sorolja, és kódokkal különbözteti meg egymástól, annak gyors fogyás norbival, hogy melyik napszakban fogyaszthatóak.

gyors fogyás norbival távolítsa el a zsírt a felső testből

Az Update-módszer alapjai A kódrendszer figyelembe veszi az adott étel vagy ital szénhidrát- kalória- zsír- valamint rosttartalmát, illetve azt is vizsgálja, hogy milyen hatással van a vércukorszintre. A program keretében számos Update-étel került a piacra, melyek nemcsak arra kiválóak, hogy a kedvenc, ám diétába nem illő ételeidet helyettesítsd velük - és ezáltal gyors fogyás norbival frusztráltan állj hozzá a fogyókúrához - hanem abban is segítséget nyújtanak, hogy kiegyensúlyozottabbá és egészségesebbé tedd az étrendedet.

gyors fogyás norbival gin és tonik a fogyáshoz

Ezenkívül a program komplexitását igazolja, hogy az étrend mellett a rendszeres testedzésre is figyelmet fordít, sőt, különféle alakformáló mozgáscsoportokkal ismerteti meg a fogyni vágyókat. Így lényegében az Update-módszer nem csupán egy diéta, hanem egy életmódprogram, amit, ha következetesen betartasz, akkor a plusz kilók leadásán túl az egészségedet és a fogyókúra során elért végeredményt is hosszútávon megőrizheted.

gyors fogyás norbival hogyan ég a zsír a testből

Fogyásra kódolva Az Update-program táblázata 1-es, 2-es és 3-as kódok szerint csoportosítja a különféle ételeket. Az 1-es kóddal ellátott élelmiszerek tulajdonképpen bűntudat nélkül, reggel hat órától este tízig fogyaszthatók, míg a 2-es kategóriába sorolt ételeket már csak délután három óráig, a 3-as kódú táplálékokat pedig délig élvezheted.

Norbi diéta Norbi diéta A Norbi update, Norbi diéta lényege, hogy az ételeket 3 kategóriába sorolja, amelyeket kategória alapján megmondja, hogy mikor fogyaszthatsz: 1 kategóriás ételek ig fogyaszthatók. Fogyókúra alatt mindenképpen javasolt, hogy lehetőleg csak norbi update 1 ételeket fogyasszál, de az előírt időket mindenképpen tartsad be. Ha sikerült lefogynod, utána már ehetsz mindent, de csak az időhatárok betartásával. Az Update diéta lényegéről Schorbert Norbi egyik kazettájának mellékletéből : Mi történik, ha hízol? Gyenge napokon ezt mindig olvasd el és ne haragudj rám, a nagyon őszinte, egykor duci kamaszra a hűtőre is kiragaszthatod : Szervezeted a cukortól és a felesleges sótól felszedett vizet ödémás, megdagadt végtagokká és úszógumivá visszatartja, esetleg lesz egy kis poci, vagy popsi, később addig torzulsz, amíg már menni sem tudsz.

Az 1-es kódszámú ételek tartalmazzák a legkevesebb szénhidrátot, így ide sorolható a húsok, a halak, a zsírégető vegyi anyagok a szervezetben nagy része, valamint egyes gyümölcsök is, illetve a szénhidráttól megvont, speciális élelmiszerek.

Minden idők 15 legnépszerűbb diétája A 2-es kategória már valamivel magasabb szénhidráttartalommal bír, hiszen ide tartozik a tészta, a teljes kiőrlésű lisztből készült pékáruk nagy része, a barnarizs, a pattogatott kukorica, illetve a natúr krémtúró.

Az alaprecept egyszerű: zárd ki a szénhidrátokat az életedből és kezdj el sportolni! Ez Norbi módszerének a lényege.

A 3-as kóddal behatárolt ételek tulajdonképpen kívül esnek a szigorú fogyókúrán, ilyen a palacsinta, a jégkrém, a gesztenyepüré vagy a májkrém. Ha további információra van szükséged az Update-módszerrel kapcsolatban, kattints Norbi honlapjára! Az Update-villámdiéta A közszereplők által is igen kedvelt Update-villámdiéta - ezzel fogyott le többek között Szulák Andrea - segítségével a szigorú szabályoknak köszönhetően 30 nap elteltével akár tíz kilót is leadhatsz, ehhez azonban az szükséges, hogy ez idő alatt kizárólag Update-1 kódszámú ételeket fogyassz.

5 dolog amiben hiszel, de megöli a fogyókúrád!

Még teljes kiőrlésű péktermékeket sem fogyaszthatsz, esetleg puffasztott búzaszeletet. Szintén hanyagolnod kell a cukrot, ha édességre vágysz, fogyassz gyümölcsöt, illetve natúr joghurtot, a folyadékfogyasztás terén viszont ne fogd vissza magad: igyál meg mindennap legalább másfél-két liter vizet - alkoholt egyáltalán nem szabad fogyasztanod.

Zsírból és olajból minél kevesebbet vegyél magadhoz, a húsok terén pedig korlátozd a választékot a pulyka- csirke- és halhúsra, valamint a sovány marhahúsra és sertéscombra.

gyors fogyás norbival a fogyást másként kezelték

A főzelékeket joghurttal vagy tejföllel sűrítve készítsd el, a müzlit pedig kizárólag natúr formában fogyaszd.

Olvassa el is